A+ for Mblaq: 1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... Welcome to my blog YANG UGLY


owner

Contact Me

credits
3:39 PG | 3 Cloud(s)
1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn


Klik *INI untuk join

TAG

ada beberapa sebab saya nak pensel case tuu

  • .Ni pertama kali join contest yang hadiah pencil case.Walaupun tak seberapa tetapi bagi saya contest ni unik.Dah lama dah tunggu pencil case yang baru.Pencil case yang sekarang dah koyak.Kalau menang contest ni dapat penncil case free.Pattern dah cukup menarik.Lagipun pencil case tu bertulis nama.Tak pernah jumpa pencil case bertulis nama.It's beautiful.Kalau menang contest ni saya  nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada kak Ziha.Tapi bolehke saya menang?harap dapat pencil case tuu .Ungkapan  dari hati  100%

  • harap dapat menang ......



3 Ulasan:

Blogger Nazihah Hassan berkata...

thanx ye sbb sudi join. .:')

Blogger Blog Budak "cute" berkata...

saya ditag

Blogger Blog Budak "cute" berkata...

saya ditag


Catat Ulasan